Bioderma Sensibio AR - krem przeciw zaczerwienieniom

/
8 Comments

Moje Drogie!

Dziś odrobinę o wspomnianym TU kremie do twarzy Biodermy z serii Sensibio AR.
Dla przypomnienia, zakupiłam go w promocji w Super Pharm, kosztował raptem 9,90 PLN. Ponieważ mam cerę naczynkową, nie zastanawiałam się ani chwili nad zakupem.



Tubka zawiera 40ml specyfiku, myślę, że taka ilość starczy na długo, gdyż krem jest wyjątkowo wydajny. Ma dosyć gęstą konsystencję, jednak w kontakcie ze skórą staje się lekką emulsją, nie pozostawia tłustego filmu, przyjemnie nawilża. Stosuję krem codziennie, świetnie sprawdza się jako baza pod podkład, nie obciąża skóry, nie przetłuszcza jej. Mam jednak pewne zastrzeżenia do zapachu – według producenta, kosmetyk jest bezwonny, natomiast moim zdaniem zapach jest i to dość drażniący i nieprzyjemny, kwaśny.



Kremu używam troszkę ponad tydzień, moim zdaniem zaczerwienienia powoli zaczynają się zmniejszać. Niestety moje okrutnie popękane naczynka na płatkach nozdrzy wymagają najprawdopodobniej znacznie dłuższej kuracji. W każdym razie, po – w sumie – krótkim czasie stosowania, zauważalna jest poprawa kolorytu i ogólnej kondycji skóry na mojej twarzy.

Regularna cena tego kosmetyku, według Super Pharm, to 79,90 PLN, jednak można go kupić w sieci za około 50,00 PLN. Myślę, że zdecyduję się na kolejną tubkę, na mojej buźce krem naprawdę dobrze się sprawuje.




You may also like

8 komentarzy:

  1. Skusiłaś mnie swoim ostatnim postem.. Skorzystałam z okazji, że i mama i babcia musiały zrobić zakupy i .. nabyłam 3 sztuki ;)
    Jeszcze go nie otwierałam, muszę najpierw skończyć te kremy, które mam otwarte, ale wiążę z nim spore nadzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ciekawa bardzo jestem Twojej opinii :)

      Usuń
    2. Recenzja na pewno się pojawi, ale to dopiero za jakiś czas.. Dostałam ostatnio 2 kremy więc jest co kończyć ;)

      Usuń
  2. też mam cerę naczynkową, szkoda, że w najbliższym czasie nie będę w superpharm :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam problemu z naczynkami:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed ciążą miałam problemy, ale teraz jest jakiś kosmos...

      Usuń
  4. w sieci można go kupić za około 30zł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę - czyli jeszcze taniej, niż mi się wydawało :)

      Usuń