30 days make up challenge i trochę o planach "produkcyjnych" :)

/
4 Comments
Drogie Czytelniczki!

Wciąż czekam z utęsknieniem na zamówione półprodukty. Chciałabym już zacząć działać, ale wciąż brakuje wosku pszczelego i opakowań, a bez tego ani rusz.
Dziś przyszło do mnie zamówienie ze sklepu E-Naturalne, czyli Rafinowane Masło Shea i opakowanie na Olej Palmowy z Nasion, który (przypominam :) ) możecie wygrać w Mini-Rozdaniu :)





Zgodnie z obietnicą, jak tylko dostanę wszystkie produkty, zrobię tutorial na balsam do ust. Później możecie się spodziewać balsamu do ciała. I teraz - chciałabym przeprowadzić małą ankietę, mianowicie, który rodzaj balsamu najbardziej by Was interesował:

 

EDIT:


Dziewczyny, tylko małe info :) Sprawdziłam przed chwilą wyniki ankiety i wyobraźcie sobie, że wszystkie odpowiedzi dotyczą balsamu w formie musu :)


Jeśli chodzi o zapachy, mam kilka w posiadaniu, tj.: Gorąca Czekolada, Drzewo Różane, Świąteczne Przyprawy, Jabłecznik. Planuję jeszcze zakup olejku Pomarańczowego, Zielona Herbata, Lemongrassowego i prawdopodobnie coś z TYCH cudownych zapachów. Myślę, że na balsam do ust najlepszy będzie zapach Gorąca Czekolada :)

Nie chciałabym jednak zostawać w tyle, zatem zaciekawiona postem u Mirror, Mirror (natomiast Mirror, Mirror podchwyciła temat od Margaretki) również postanowiłam pobawić się trochę i odpowiedzieć na 30 poniższych pytań:



Czujcie się zaproszone do zabawy :)

Dziś Dzień Pierwszy, zatem:

Kiedy zaczęłaś się malować?

Zależy w jaki sposób - świadomie, czy nieświadomie? :) Nieświadomie, to pewnie w przedszkolu, zjadając przy okazji szminkę mamy czy rysując kredką do oczu kręgi na fotelu ;) Trochę bardziej świadomie (a mam tu na myśli, że wiedziałam co do czego służy, rezultat pominę milczeniem...) w podstawówce, miałam może 12 lat? Ciężko powiedzieć, jak się zaczęłam malować, to mogły i dinozaury chodzić po ziemi... ;)




You may also like

4 komentarze:

  1. mmm... zrobiłaś mi smaka na zakupy w zielonyklub.pl zwłaszcza że od dawna chodzi za mną stworzenie własnych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W zielonym klubie mają niesamowity wybór zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo to jeszcze perfumy bym zrobiła :D dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O. Nie słyszałam o tym projekcie ale może od maja zacznę (jak nie zapomnę ;) )

    OdpowiedzUsuń