11 Questions TAG

/
4 Comments

Dziewczęta!

Zostałam otagowana przez WalkingOnAir, za co serdecznie dziękuję :)

Poniżej zasady zabawy:
Po przeczytaniu odpowiedzi na blogu osoby która Cię otagowała, odpowiadasz na ten TAG
A więc do dzieła!!!

Zasady:

1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście (tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

I moje odpowiedzi na pytania WalkingOnAir :)

1. Jakie cienie od powiek uważasz za najlepsze?

Tak właściwie, to chyba nie mam zdania :) Rzadko używam cieni do powiek, stawiam na minimalizm. Posiadam bardzo mało cieni w swojej kolekcji, a z tych co mam, najbardziej przypadły do gustu kasetkowe Diora.

2. Jakich perfum używasz? Jaki zapach najbardziej ci odpowiada?

O raju, perfumy :) Kocham perfumy :) Pisałam już o nich TU

3. Jak uważasz jaki wiek jest najlepszy na założenie swojej rodziny?

Myślę, że każdy najlepiej wie sam, kiedy jest na to gotowy.

4. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Uwielbiam słuchać muzyki, świetnie bawię się robiąc domowe kosmetyki, kocham gotować, jako (nieskończony wciąż) filmoznawca oglądam niezliczone ilości filmów, spotykam się z przyjaciółmi… W sumie jak się tak zastanowić, to przez te wszystkie pasje, mam mało wolnego czasu ;) Zawsze sobie coś zaplanuję.

5. Lubisz tatuaże? Masz jakieś? Co o nich sądzisz?

Bardzo lubię i gdyby nie ciąża, miałabym teraz dwa, na wewnętrznej stronie przedramion.  Jednak nic straconego, po porodzie i małym wdrożeniu w rolę mamy, na pewno zrealizuję moje zamierzenie :)

6. Jaki zawód byłby dla Ciebie wymarzony?

Dziennikarz radiowy.

7. Jakie masz 3 ulubione kolory?

Granat, beż i szarość.

8. Jakie są Twoje ulubione potrawy?

Lubię wszelkiego rodzaju kluchy :)

9. Co według Ciebie jest największym absurdem w obecnie panującej modzie? A co pozytywnym zaskoczeniem?

Absurdalne jest dla mnie zatrudnianie mężczyzn w roli modelek, a pozytywnie zaskakuje mnie odchodzenie od promowanego, anorektycznego wyglądu.

10. Wolisz szpilki, czy buty na płaskim obcasie?

Najbardziej lubię koturny :)

11. Lubisz zwierzęta? Wolisz koty czy psy? ;p

Kocham zwierzęta! Wolę psy, choć koty też są cudowne.

Moje 11 pytań znajduje się poniżej:

1. Jaka część ciała jest według Ciebie zupełnie zbędna? ;)
2. Jesteś rannym ptaszkiem, czy może niedźwiadkiem zapadającym w „zimowy sen”?
3. Lepsza impreza w klubie czy kameralnie, wśród przyjaciół?
4. Raj na ziemi, to według Ciebie…
5. Wolałabyś być psem czy kotem? Uzasadnij wybór.
6. W dzieciństwie najbardziej bałaś się…
7. Bez jakiego kosmetyku pielęgnacyjnego nie wyobrażasz sobie życia?
8. Jaka jest Twoja największa pasja?
9. Jakiej muzyki słuchasz?
10. Jaki ostatnio film obejrzałaś? Jest wart polecenia, czy może to totalna szmira?
11. Uważasz, że opętania to wynik ingerencji jakichś sił wyższych, czy może rezultat chorób, wpływających na niezbadane części mózgu?

Taguję:


Mam nadzieję, że wszystko zrobiłam jak należy :)





You may also like

4 komentarze:

  1. Mmm... też uwielbiam kluchy i oglądanie filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za TAG. Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, choć już widzę, że nad kilkoma odpowiedziami będę się musiała solidnie zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również dziękuję :)
    świetne pytania wymyśliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. na ebay-u :) jakas babka sprzedawała, a że była licytacja, to podbiłam :)

    OdpowiedzUsuń