Zmywacz do paznokci Cien Bodycare... i małe co nieco :)

/
7 Comments
Moje Drogie!

Dziś będzie o zmywaczu do paznokci prosto z Lidla.




Kupowałam już kosmetyki marki Cien, ale nigdy zmywacz. W tym przypadku zachęciła mnie buteleczka, a konkretnie - dozownik :) Sam produkt spełnia swoją rolę, bardzo dobrze zmywa wszelkie lakiery i nie wysusza płytki paznokcia. Ale. Właśnie, jest jedno ale - zapach. Przeokropny, drażniący, baaaaaardzo intensywny. Pozostaje na dłoniach nawet po ich umyciu. Gdy zanosiłam go do szafki w łazience, buteleczka przez przypadek mi się przechyliła i trochę zmywacza się wylało. Oczywiście preparat się utlenił, ale zapach pozostał. W związku z tym przy każdym otwarciu szafki do moich nozdrzy dociera okrutny smród. Niestety ta wada skutecznie zniechęciła mnie do ponownego zakupu produktu. Acz zostawiam sobie buteleczkę, gdyż rozwiązanie z pompką jest naprawdę świetne.
Zatem w tym przypadku polecam tylko opakowanie ;)

Chciałam się Wam jeszcze pochwalić przygotowanym wczoraj ciachem :) To ulubione ciasto mojego mężczyzny, więc z okazji jego urodzin, postanowiłam je specjalnie dla niego przygotować :) Ciasto nosi nazwę "Czekoladowa Chmura" a pochodzi z książki Nigelli Lawsan. Dokładny przepis znajdziecie TU.


Ciacho pyszota :)
P.



You may also like

7 komentarzy:

  1. Ja już od kilku lat używam zmywacza bez acetonu z Inglota. Jest parę złotych droższy, ale jego jakość i wydajność wszystko wynagradza - najlepszy jaki miałam do tej pory! A ciacho wygląda pysznie! Spróbuję je zrobić sama :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio używałam Paese i byłam bardzo zadowolona :) Tu chodziło głównie o pompkę, która naprawdę super się sprawdza :) Jeśli polecasz Inglota, z chęcią się zaopatrzę, o :)
    A ciasto jest wyjątkowo prościutkie w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na diecie,a Ty takie smakołyki polecasz:-)Ja sobie kupiłam takie opakowanie z dozownikiem,a zmywacz mam z Biedronki i tez pachnie dziwnie;-)Kiedyś czytałam o zmywaczu z Donegal,podobnie pachnie pinacoladą;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto wygląda pysznie :)

    Zmywacz mam, nawet ten zapach mi nie przeszkadza, ale nie jestem całkowicie zadowolona z jego zmywania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto nie tylko wygląda ;) Że tak nieskromnie powiem ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. ten zmywacz jest tak tani, że kupiłam go i połowę po prostu wylałam, żeby mieć pompkę. Co do zapachu - nie uważam, żeby był aż taki zły. Zmywacze z natury śmierdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadza się - zmywacze siłą rzeczy śmierdzą :) Ten jednak - moim zdaniem rzecz jasna - ma wyjątkowo intensywny "zapach".

    OdpowiedzUsuń