Verona Hydroactive Sea Mineral Skin Care - Zestaw kosmetyków pielęgnacyjnych

/
0 Comments
Zakupiłam niedawno taki oto zestaw:

Szczerze mówiąc nie znałam w ogóle tej marki (jak mi się wydawało, po przeszukaniu Internetu, okazało się, że to producent kosmetyków kolorowych Ingrid), a zakupiłam zestaw, gdyż kosztował dokładnie 8,00 PLN :) W pudełeczku znajdowały się następujące produkty:


  • Krem do pielęgnacji skóry wokół oczu
  • Kremowy żel do mycia twarzy
  • Tonik bezalkoholowy
  • 5 próbek Nawilżającego kremu do twarzy

Producent o tych produktach pisze tak:

Seria Hydroactive Sea Mineral Skin Care oparta jest na nowatorskim połączeniu bioaktywnych składników pochodzenia naturalnego (wyciąg z Alg oceanicznych) i najnowszych osiągnięć w dziedzinie kosmetologii (Hydraprotectol SM™). Pozwala to na kilkukrotne zwiększenie nawilżenia skóry w porównaniu z dotychczasowymi preparatami.

Szeroka gama precyzyjnie przygotowanych preparatów pozwala skutecznie pielęgnować skórę. Przy regularnym stosowaniu preparatów z serii Hydroactive Sea Mineral Skin Care już po 2 tygodniach następuje widoczna poprawa ogólnej kondycji skóry, wzrasta jej jędrność i elastyczność.


Co prawda stosuję produkty krócej, niż dwa tygodnie, ale muszę przyznać, że to naprawdę działa! Nie spodziewałam się cudów po kosmetykach za takie grosze, szczególnie, gdy jestem w ciąży i moja skóra jest potwornie przesuszona. Produkty pięknie pachną i są wyjątkowo wydajne. Mam zestaw jakieś 1,5 tygodnia, stosuję krem nawilżający, żel do mycia twarzy i tonik codziennie. Kremu zużyłam raptem dwie próbeczki, a jeśli chodzi o tonik i żel - prawie nie widać ubytku. Moja skóra jest nawilżona i jedwabiście gładka, krem jest idealną bazą pod makijaż, natomiast tonik  i żel świetnie ten makijaż zmywają. Jestem naprawdę zachwycona. Niestety obawiam się, że producent wycofał się z produkcji tej akurat serii - nie ma jej na stronie Verona ani na allegro (ja swój zestaw kupiłam na bazarze). Acz, dzięki tym produktom, odkryłam inne kosmetyki pielęgnacyjne Verona i niebawem zaopatrzę się w produkty z serii SPA dostępne w ich sklepie internetowym: http://www.mikase.pl/




Są bardzo tanie, a biorąc pod uwagę jakość Verona Hydroactive, myślę, że na innych produktach również się nie zawiodę. No i ta szata graficzna! Ta firma naprawdę przyciąga! Opakowania cieszą oko i wyglądają wyjątkowo profesjonalnie. Nie wspominając o bardzo dobrym składzie kosmetyków. Verono, nadchodzę!




You may also like

Brak komentarzy: