Moje pierwsze rozdanie! :)

/
25 Comments
Drogie kosmetykoholiczki! :)

Z przyjemnością ogłaszam, że wreszcie udało mi się zorganizować kosmetyki (i nie tylko), które z przyjemnością przekażę w dobre ręce :)


Zasady są w zasadzie podobne, jak pozostałych u blogerek, z tą różnicą, że ja chciałabym potrzymać Was troszkę w niepewności i do widocznych na dzień dzisiejszy artykułów, będę mniej więcej co tydzień dodawać kolejne - także śledźcie bloga, myślę, że naprawdę warto wziąć udział w zabawie :)

Poniżej produkty na start:

Nawilżający krem na noc do każdego rodzaju skóry Evitte Natural Care.
Trzy paletki cieni do powiek:

Elegancka, złota paletka G|V, trzy odcienie: fiolet i róż.
Paletka Victoria's Secret Eye Shadow Quad, cztery odcienie: beże, brązy i róż.
Paletka Bourjois Perfect Harmony, dwa odcienie: łososiowy róż i zieleń.


Trzy lakiery do paznokci Lemax w modnych, wiosennych kolorach.
Fioletowa broszka.
Komplet świec - kul w zwierzęce wzory.

I handmade'owe produkty, czyli:



Osiem sznurkowych bransoletek z zawieszkami, trzy na grubym sznurku, pięć na cieńszym z blaszkami.
Trzy wisiory w stylu Vintage, na długich łańcuszkach w kolorze starego złota, z retro zawieszkami.
Bomba kąpielowa w kształcie babeczki, o której pisałam TU :)


EDIT 30.03.2012
Pierwsza dokładka do rozdania, czyli bronzer i błyszczyk marki Volare (Verona Cosmetics):







EDIT 12.04.2012
Kolejna dokładka do rozdania, czyli Ujędrniające Masło do Ciała Dax Cosmetics:




EDIT 27.04.2012
Niestety z opóźnieniem, ale w końcu udało się wygospodarować odrobinę czasu na zakupy. Kolejnym dodatkiem jest obiecany peeling do dłoni Paloma Hand Spa, który recenzowałam TU:





Zasady rozdania:


Czas trwania:  26.03.2012 - 13.05.2012 do godziny 23:59.
Wyniki ogłoszę w ciągu kilku dni od zakończenia rozdania, nagroda zostanie wylosowana.
Jeśli chcesz wziąć udział w rozdaniu, musisz być pełnoletnia lub posiadać zgodę opiekuna.
Nagrodę wysyłam na terenie Europy.

Warunkiem koniecznym wzięcia udziału jest publiczne obserwowanie mojego bloga (+ 1 los).

Jeśli chcesz zwiększyć swoją szansę na wygranie, możesz poczynić następujące kroki:

Zamieścisz na swoim blogu post o rozdaniu (+1 los)
Zamieścisz na sidebarze informację o rozdaniu (+ 1 los)
Dodasz mój blog do swojego blogrolla (+ 3 losy)

W sumie można zdobyć 6 losów.
Dodatkowo osoby, które najciekawiej/najzabawniej/najfajniej uargumentują swój wybór imienia, nagrodzę dodatkowymi 2 losami :)
Czyli w zasadzie wychodzi 8 losów :)

Dla ułatwienia, poniżej formularz zgłoszeniowy:



Zapraszam do zabawy :)


Smykusmyk




You may also like

25 komentarzy:

  1. Super! Nagrody świetne! Zgłaszam się, zgłaszam!:) Formularz właśnie poleciał =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że zabawa się spodobała i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne jest :)

    formularz wysłany ;)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłałam formularz ale nie wiem czy poleciało

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, sprawdziłam, wszystko doszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wysłałam formularz :) mam wielką nadzieję, że uda mi się wygrać.. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nagrody!Oczywiście się zgłaszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie nagrody formularz wysłany

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę świetne pytanie konkursowe... to chyba ono mi się najbardziej podoba !
    Formularz wysłany i teraz tylko czekac na decyzję odnośnie imienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący blog:) Wspaniałe rozdanie -> Chciałabym w końcu coś wygrać, ja mam chyba jakiegoś pecha:) Próbuje i próbuje i nic:(:( Pozdrawiam:) i życzę udanego wyboru imienia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłosiłam się, formularz wysłany razem z ciekawymi imionami męskimi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, nie wiem czy dobrze wpisałam nazwę pod jaką obserwuję...czasami Alicja Anna, czasami Gyaruru jakby co:D

      Usuń
  12. MEGA NAGRODY !! formularz wysłałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Formularz wysłałam :) Bardzo interesujący blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oho, pierwszy raz od dawna zgłosiłam się do rozdania, nigdy nie miałam w nich szczęścia, łudzę się, że może teraz się uda, bo nagrody naprawdę kuszące ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Formularz wysłałam, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu, bo rozdanie jest świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wysłałam i liczę na łut szczęścia!
    Udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisana w ostatniej chwili :)

    OdpowiedzUsuń