Mój codzienny makijaż

/
2 Comments
Zazwyczaj w moim codziennym makijażu wykorzystuję następujące kosmetyki:

Podkład L'Oreal True Match, odcień Naturel Dore
Róż Make Up Factory, odcień 38
Paletkę (a właściwie jeden z niej odcień, najciemniejszy brąz) Dior Effets D'Ombre
Tusz do rzęs Nouba Cil Prodige, czarny
Eyeliner w pisaku Benefit Bad Gal, czarny
Pomadka w kolorze krwistej czerwieni zupełnie nieznanej mi marki :) Na spodzie napisane jest Markwins Beauty Products. Kupiłam ją na jakimś bazarku za grosze i muszę przyznać, że sprawdza się świetnie. Odcień 14302. Stosuję ją zamiennie z pomadką w kolorze Nude Wet n' Wild.


Nie będę opisywać w jaki sposób się maluję, myślę, że wykorzystane produkty mówią same za siebie :) Nie ma tu nic skomplikowanego.
A tak wyglądam (prawie) na co dzień. Akurat teraz mam mniej okazji do wyjść, więc staram się ograniczać używanie kolorowych kosmetyków do minimum :)



P.


You may also like

2 komentarze:

  1. Widzę, że podobnie jak ja jesteś bladolica.. ;)
    Myślę, że będziesz zadowolona z minerałków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mogę się teraz poopalać ;)

    OdpowiedzUsuń