Maska do włosów: Milk Mask EuroFryz

/
3 Comments
Ponownie próbuję pisać bloga, głównie z uwagi na fakt, że jestem w ciąży i powoli zaczynają kończyć mi się pomysły na wykorzystanie wolnego czasu :)
Również z uwagi na jego nadmiar, wpadłam w wir zakupów.
Mój ostatni nabytek to mleczna maska do włosów:


Kiedyś już używałam takiej maseczki (firmy Mila), byłam zachwycona - zapach, konsystencja, to jak działała na włosy -  rewelacja! I tym razem się nie zawiodłam, choć producent jest już inny (EuroFryz). Maseczka ma działanie nawilżające. Moje włosy są bardzo suche, trudne do okiełznania. W okresie zimowym puszyły i elektryzowały się na potęgę. Ponieważ zapragnęłam zmiany (również ze względu na fakt, że powoli zaczynam siwieć ;) ), zafarbowałam je na ciemnorudy kolor, co jeszcze mocniej je wysuszyło. Maseczka okazała się wybawieniem. Używam jej średnio co 2-3 dni (a głowę myję codziennie), włosy pięknie pachną  (coś jak mleko z miodem), są miękkie i puszyste, rewelacyjnie się układają. I co najciekawsze - po raz pierwszy od wieeeeelu lat, gdy wstaję rano, nie mam na głowie gniazda :) Właściwie wystarczy tylko trochę odświeżyć fryzurę i nie wstydzę się wyjść z domu :) Dochodzi jeszcze cena: za litrowy słoik (swoją drogą - uroczy :) ) zapłaciłam raptem 20,00 PLN! A ponieważ mam bardzo krótkie włosy, nie spodziewam się zbyt szybkiego zużycia produktu :)

Podsumowując: dla mnie to prawdziwy HIT! Niezwykły stosunek jakości do ceny.



Jestem ciekawa, czy ktoś z Was stosował już taką maseczkę i jakie były rezultaty? Czy opinie są podobne do mojej?


You may also like

3 komentarze:

  1. JA używałam. Jest świetna polecam każdemu.Ma piękny zapach oraz dobrze się po niej włosy rozczesuje.Kupiłam ja na chmielnej 98/6 w Warszawie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie noszę się z zamiarem kupna, ale pozostaje mi tylko internet, stacjonarnie nigdzie jej nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stacjonarnie jest problem, faktycznie. Mi się udało na pchlim targu w Warszawie na Namysłowskiej, odbywa się co weekend i zjeżdżają tam sprzedawcy z całego miasta i okolic. Ja zakupiłam u dystrybutora, który miał stoisko z profesjonalnymi produktami fryzjerskimi.

    OdpowiedzUsuń