Lakier Essence Colour & Go - 46 Wake Up!

/
2 Comments
Drogie kosmetykoholiczki!

Dziś krótka recenzja lakieru do paznokci Essence Colour & Go, kolor 46 Wake Up!
Przyznam szczerze, że do niedawna nie miałam pojęcia, że istnieją takie marki jak Essence, Catrice czy Sensique. Nie zaglądałam do Drogerii Natura, zaopatrywałam się raczej w Rossmanie czy Super Pharm, a tanie marki równały się słabe marki. Jak dobrze, że odkryłam blogi kosmetyczne :) Teraz kolorówka z Drogerii Natura to podstawa :)



Jeśli chodzi o lakier Essence, jestem bardzo zadowolona z koloru - troszkę "żarówowego", ale w końcu jest wiosna, słoneczko świeci :) Trzeba to jakoś uczcić. 
Pędzelek jest szeroki i płaski, co znacznie ułatwia rozprowadzanie lakieru na płytce paznokcia.


Natomiast jeśli chodzi o konsystencję... Cóż, kupiłam lakier jakiś miesiąc temu, wtedy był idealny. Mam wrażenie, że malując nim paznokcie w dniu dzisiejszym, był znacznie gęstszy, czasami wręcz ciągnący. Jakby stał i wysychał w szafce od miesięcy... Sprawiło to, że na paznokciach pojawiły się smugi, miałam problem, żeby ominąć skórki (co zresztą jest widoczne na zdjęciu z moimi pazurkami). Najwidoczniej obietnica producenta o szybkim wysychaniu, nie dotyczy tylko produktu na paznokciach :)


Podsumowując - za tę cenę, to świetny lakier, nawet, jeśli starczy na krócej :) Zawsze można kupić rozcieńczacz i cieszyć się z produktu trochę dłużej :)

A czy Wy miałyście podobne problemy z tymi lakierami?
P.


You may also like

2 komentarze:

  1. Cudny kolor! Ja nie miałam jeszcze takiego problemu z lakierami Essence, a kilka w swojej kolekcji posiadam ;) Za to jeden z Catrice mi trochę zgęstniał i ostatnio mało przyjemnie malowało mi się nim paznokcie. Strasznie tego nie lubię w lakierach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, ja kupiłam tego dnia dwa lakiery Essence i z tamtym drugim jest wszystko ok... Może ten po prostu długo stał w sklepie.

    OdpowiedzUsuń