Dwukolorowe pazurki - czerń i zieleń

/
5 Comments
Drogie Kosmetykoholiczki,

Zainspirowana Waszą twóczością paznokciową, i ja postanowiłam pomalować swoje troszkę inaczej, niż zazwyczaj. Wierzcie mi, namalowanie kreski na małym paluszku to była prawdziwa męczarnia, więc jestem z siebie dumna, że wyszła w miarę równo ;)

Wykorzystałam lakiery:

Sally Hansen Hard as Nails, kolor Black Out
Miss Selene, kolor 217



Jeśli chodzi o jakość lakierów, jestem bardzo zadowolona. 
Miss Selene, mimo, że dużo tańszy, sprawdza się równie dobrze co SH. Właściwie mogę powiedzieć, że utrzymał się na pazurkach dłużej, niż czarny Hard as Nails. Sally Hansen jedynie dużo lepiej się rozprowadzało, głównie z uwagi na większy pędzelek (siłą rzeczy :) ).


A tak wyglądały moje paznokcie:


A już niedługo chciałabym Wam zaprezentować nowy tutorial, mianowicie - jak zrobić swój naturalny balsam do ust :) Czekam tylko na resztę potrzebnych składników i działamy.

W zasadzie mam dużo więcej do napisania, ale to troszkę później, gdyż teraz Luby goni mnie od komputera i każde zjadać obiad, który stygnie na stole. Zatem - do napisania :)


You may also like

5 komentarzy:

  1. Całkiem fajne, ale ja chyba wolę delikatniejsze kolorki. :)

    Zapraszam do siebie na moje pierwsze Rozdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziewczyny :) Podbudowałyście mnie trochę, bo w malowaniu paznokci odpadam w przedbiegach ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zieleń z czarną końcówką wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń