Bransoletki jak Lilou

/
0 Comments


Już niebawem zamieszczę link do aukcji, na której będzie można nabyć bransoletki w stylu Lilou.
To biżuteria, którą sama stworzyłam i sama noszę, więc jakość jest naprawdę przednia. Cena - symboliczna, bo raptem 5,99 PLN. Zatem w porównaniu do Lilou... Właściwie nie ma porównania :)



Niebawem (gdy dotrą do mnie wreszcie półfabrykaty) będzie można nabyć również bransoletki w stylu Mokobelle (są prześliczne, zakochałam się w nich :) ), cen jeszcze nie ustaliłam, ale prawdopodobnie w granicach 40,00-50,00 PLN. U mnie też kamienie półszlachetne, z tym, że zawieszki są posrebrzane (ale równie ładne, co te oryginalne). Koraliki będą albo na rzemieniu skórzanym ze srebrnym zapięciem, albo na gumce jubilerskiej. Zobaczymy co lepiej się sprawdzi.

Niestety wciąż czekam na aparat, dlatego też nie mam możliwości zamieszczenia zdjęć.


You may also like

Brak komentarzy: